Clasarea pe una din pozitiile de pe primele pagini in Google si in alte motoare de cautare depinde de tehnicile de optimizare folosite, fie ele on-page sau off-page. Optimizarea seo on-page contine tehnicile care se aplica paginii/siteului, pentru cresterea vitezei de incarcare, pentru respectarea tuturor politicilor Google în materie de optimizare şi SPAM.Servicii oferite:


  • titlul paginii – apare in partea de sus a browser-ului si este, de asemenea , afisat ca titlul site-ului tau in SERP’s(Search Engine Results Page)

    – alocarea unui nume unic fiecarei pagini din cadrul magazinului;
    – numele paginii pentru categoriile de produse va contine numele categorie ( ex.DACIA SANDERO 1.2 16V – curea de distributie);
    – numele pagini pentru o piesa oarecare (ex.Set curea de distributie) va contine numele produsului (ex.Set curea de distributie).

  • descrierea meta – majoritatea motoarelor de cautare nu mai folosesc tag-ul meta keywords, dar chiar si asa este o buna practica sa folosim meta tagul keywords, acesta trebuie sa contina toate cuvintele cheie pe care ti le-ai propus si efectiv o succinta descriere a paginii;

    – descrierea paginii va contine numele categoriei ( ex.DACIA SANDERO 1.2 16V) dar si un text de genul „piese de schimb pentru” astfel descrierea paginii va fi : .
    cuvintele cheie – cuvantul dupa care cautarea pe motoare va returna pagina dorita. Desi

  • descrierea meta – majoritatea motoarelor de cautare nu mai folosesc tag-ul meta keywords, dar chiar si asa este o buna practica sa folosim meta tagul keywords, acesta trebuie sa contina toate cuvintele cheie pe care ti le-ai propus si efectiv o succinta descriere a paginii;

    – descrierea paginii va contine numele categoriei ( ex.DACIA SANDERO 1.2 16V) dar si un text de genul „piese de schimb pentru” astfel descrierea paginii va fi : .
    cuvintele cheie – cuvantul dupa care cautarea pe motoare va returna pagina dorita. Desi

  • atributul ALT pentru eticheta – robotii de cautare nu pot identifica imaginele daca noi nu le spunem ce reprezinta acestea, atunci cand o pagina va contine o imagine, este recomandat sa adaugam etichetei atributul ALT pentru a explica ce reprezinta aceasta imagine
    – atributul pentru imaginea piesei de schimb va fi exact denumirea piesei (ex.Curea transmisie cu caneluri)
  • linkuri interne – organizarea site-ul intr-o structura ierarhica si optimizarea structurii linkurilor interne

    – link-uri catre paginile principale de pe pagina initiala a siteului;
    – pastram intotdeauna linkuri catre cateva pagini importante (piese, contact, despre,etc…) pe toate paginile site-ului.

  • continut duplicat – evitarea penalizarilor din partea motoarelor de cautare prin eliminarea paginilor cu contunut duplicat.
  • site map – pentru a face paginile cat mai indexabile de catre motoarele de cautare, trebuie sa construim o harta (sitemap) a site-ului, care sa contina toate paginile, precum cuprinsul unei carti. Formatul sitemap-ului trebuie sa fie xml pentru a putea fi utilizat in Google Webmaster Tools, o unealta Google conceputa pentru a facilita monitorizarea site-ului in interiorul lui Google.

    - generarea unui sitemap;
    – actualizarea saptamanala site-map-ului.

  • adaugare site – in Google Analytics si Google Webmaster Tools.
  • adaugare locatie magazin in Google Maps.

Cand avem nevoie optimizare SEO?


Atunci cand aveti o firma, un produs sau un serviciu lansat nou pe piata virtuala a internetului, se poate intampla ca domeniul dvs. sa fie unul foarte competitiv. In acest caz, sute sau chiar mii de site-uri din domeniul respectiv vor fi deja inregistate in motoarele de cautare, cu o vechime variabila.
Ca rezultat, in urma lansarii noului dvs. site, veti descoperii probabil cu surprindere ca site-ul dvs. nu este de gasit pe internet, sau poate doar anumite motoare de cautare va aduc trafic. Dupa o analiza sumara puteti observa ca pentru cuvintele cheie care sperati sa va aduca trafic, site-ul dvs. este pozitionat pe pagini de rezultate nevizitate de un internaut obisnuit. Statistic vorbind, in medie, o persoana navigheaza printre primele 3 pagini de rezultate si, deseori, ia decizia de a cumpara un produs sau un serviciu de la primele 10 oferte gasite, adica prima pagina de rezultate.
Bineinteles, atunci cand primele rezultate sunt irelevante, se poate avansa la paginile urmatoare. In Romania, internautii au probabil mai mult timp la dispozitie deoarece statisticile arata ca folosesc in medie 4-6 pagini de rezultate pentru a ajunge la informatia dorita.
Desigur, puteti spune ca exista alternative la motoarele de cautare, si ca optimizarea pentru motoarele de cautare e pierdere de vreme. Noi tinem totusi sa va contrazicem.
Optimizarea pentru motoarele de cautare (care in Romania a devenit Optimizare pentru Google) este cel mai ieftin mod de a va promova site-ul si de a genera trafic pentru site-ul dvs. De ce? Simplu. Motoarele de cautare genereaza 75-90% din traficul unui site. Cifrele variaza de la caz la caz. Cel putin in etapa de inceput a unui site, acest cifre tind spre 100%. Odata ce site-ul este popular, se vor inregistra mai multe vizite directe.
Optimizarea pentru motoarele de cautare imi poate asigura succesul? Nu. Optimizarea web este un proces care va ajuta sa va mariti traficul. Continutul site-ului dvs. si stategia dvs. pot ajuta la cresterea ratei de conversie a unui vizitator intr-un client. Un site cu continut valoros si bine organizat, va atrage clientii care vor reveni si mai tarziu. Un site optimizat insa fara valoare, va fi inchis imediat de catre un vizitator.
Mai mult, acesta va evita pe viitor site-ul atunci cand il va gasi in randul rezultatelor afisate de motoarele de cautare sau directoarele web, considerand o pierdere de vreme sa va acceseze site-ul. Cu alte cuvinte, optimizarea web in sine nu este cheia succesului. Poate fi insa, in combinatie cu o strategie de marketing si vanzari bine pusa la punct.